رویـدادهـا

سرپرست تیم داوران:

لیگ فناوران بازیکنان خوبی را می‌تواند به فوتسال کشور معرفی کند

لیگ فناوران بازیکنان خوبی را می‌تواند به فوتسال کشور معرفی کند

با دیگران به اشتراک بگذارید

سرپرست تیم داوران مسابقات لیگ فوتسال فناوران گفت: در اکوسیستم استارتاپی، جای جشنواره‌های ورزشی خالی بود و بازیکن‌های خوبی از این مسابقات امکان معرفی به فوتسال کشور را دارند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، «محمد داوود پور» سرپرست تیم داوران لیگ فناوران با اشاره به برگزاری مسابقات و ارزیابی خوب از بازی تیم های شرکت کننده گفت: در اکوسیستم استارتاپی جای جشنواره های ورزشی خالی بود و پس از دوران کرونا برپایی این مسابقات شروع خوبی برای ایجاد نشاط و ورزش میان شرکت های فناوران محسوب می شود. امیدواریم این حرکت ارزشمند ادامه پیدا کند.
وی با اعلام رضایت از سطح فنی بازی‌ها اظهارداشت: لیگ فناوران قابلیت معرفی بازیکنان خوبی به فوتسال کشور دارد و از نظر فنی بازی برخی تیم ها خیلی خوب بود.

داوود پور در خصوص داوری این دوره از مسابقات گفت: معمولا قضاوت این دسته از مسابقات نسبت به بازی‌های حرفه‌ای سخت‌تر است و برخی خطاها منجر به آسیب‌دیدگی خود فرد یا سایر بازیکنان می‌شود.
سرپرست تیم داوران مسابقات فوتسال فناوران افزود: گاهی انتقاداتی به داوری در بازی‌ها وجود دارد و غالبا بیشترین انتقادها از سوی تیم‌های بازنده است. این مسئله در طول تاریخ داوری همیشه این گونه بوده اما تیم داوران با احترام کامل به نظر همه سعی کرده در مسابقات لیگ فوتسال فناوران، عدالت را در نظر بگیرد و قضاوت درستی داشته باشد.

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مسابقات لیگ فوتسال فناوران تاکید کرد: تداوم در برپایی این دست مسابقات و حمایت از آن بسیار مهم است و انتظار می‌رود حین برپایی مسابقات، مسئولان نیز برای حمایت از ورزشکاران حضور داشته باشند.
داوود پور یادآور شد: با توجه به تمام شدن دوره اول بازی‌ها و پایان مرحله مقدماتی و صعود تیم‌های برتر انتظار بازی‌های فنی‌تری از تیم‌ها داریم و باید چهره صعود کننده‌ها را در بخش حذفی ببینیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir