رویـدادهـا

مدیرعامل و سرپرست تیم توسن تجهیز:

مسابقات لیگ فوتسال فناوران روحیه همکاری میان کارمندان را افزایش داده است

مسابقات لیگ فوتسال فناوران روحیه همکاری میان کارمندان را افزایش داده است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مسابقات لیگ فوتسال فناوران با حضور ۲۸ تیم در مجموعه پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است. به همین مناسب با بابک غلامی رئیس هیات مدیره و سرپرست تیم فوتسال توسن تجهیز مصاحبه‌ای انجام دادیم تا از حال و هوای این تیم در روزهای برگزاری مسابقات جویا شویم.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، بابک غلامی رئیس هیات مدیره و سرپرست تیم فوتسال توسن تجهیز در حاشیه مسابقات لیگ فوتسال فناوران ضمن ابراز خشنودی از برپایی این مسابقات میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور در پارک فناوری پردیس گفت: برگزاری مسابقات لیگ همزمان با بازی‌های جام جهانی هیجان خوبی ایجاد کرده و بطور کلی برپایی برنامه‌های ورزشی و تیمی در پارک فناوری پردیس روی کار پرسنل و همکاری آنها تاثیر بسیار مثبتی دارد.
وی ادامه داد: ایجاد رقابت در بازی‌ها و تلاش و وحدتی که میان کارمندان ایجاد شده ارتباط زیادی با بهتر شدن کار آنها دارد.
غلامی اظهارداشت: تیم فوتسال توسن تجهیز یک تیم ورزشی حرفه‌ای نیست اما حضور در این مسابقات از ابعاد مختلف خیلی خوب بود و حضور خانواده‌های همکاران برای تشویق تیم در سالن و ارتباط و تعامل بیشتر آنها برای ایجاد فضایی دوستانه در شرکت جهت پیشبرد کارها بسیار موثر است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توسن تجهیز، ایجاد شادی و رفع خستگی پرسنل در پرداختن به برنامه‌های ورزشی و مسابقات را مهم دانسته و می‌گوید: ما در این بازی ۸ گل از حریف خوردیم و باختیم اما شور و نشاطی که برای بچه‌ها و خانواده‌هایشان درمسابقات داشت، اهمیت بیشتری دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir