رویـدادهـا

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس برگزار شد

نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور برگزار شد. توسعه محدوده عملیاتی پارک و احداث شهرک مسکونی نخبگانی، راه اندازی و تاسیس شهرک نوآوری ایران به عنوان شعبه جدید پارک، تسهیل حمل و نقل به پارک و ... از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سیزدهمین نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.
در این نشست، توسعه محدوده عملیاتی پارک و احداث شهرک مسکونی نخبگانی، چارچوب طرح فراملی با هدف تبدیل ایران به قطب دانش‌بنیان و نخبگانی منطقه غرب آسیا، برگزاری رویداد المپیک فناوری در سطح ملی و بین‌المللی و توسعه کمی و کیفی نمایشگاه اینوتکس به عنوان رویداد سال نوآوری و فناوری د‌ر منطقه جنوب غرب آسیا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
از دیگر موضوعات تصویب شده در نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس می توان به راه اندازی و تاسیس شهرک نوآوری ایران به عنوان شعبه جدید پارک، تسهیل حمل و نقل به پارک و احداث مراکز ملی فناوری در پارک اشاره کرد.
در حاشیه این نشست، معاون اول رییس جمهور و اعضای هیات امنای پارک از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی پارک بازدید کردند. همچنین، معاون اول رئیس جمهور ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی پارک فناوری پردیس از نزدیک در جریان روند توسعه فیزیکی پارک قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir