رویـدادهـا

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس خبر داد؛

نمایشگاه اختصاصی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنعت برق برگزار می شود

نمایشگاه اختصاصی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنعت برق برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس گفت: با هدف نفوذ فناوری در حوزه صنعت برق، نمایشگاه عرضه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در این صنعت، در حاشیه بازدید مدیران شرکت برق منطقه‌ای تهران از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر گفت: بازدید مدیران شرکت برق منطقه‌ای تهران از پارک فناوری پردیس در راستای کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه مورد نیاز صنعت برق و رفع نیازهای فناورانه این صنعت هفته اول آبان ماه انجام می‌شود.
احمد عسگری افزود: در این بازدید، توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به مدیران شرکت برق منطقه‌ای تهران معرفی و جلسات مذاکره در خصوص فرصت‌های همکاری برگزار خواهد شد.
او تاکید کرد: شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌توانند با شرکت در نمایشگاه اختصاصی که در حاشیه بازدید مدیران صنعت برق برگزار می شود، محصولات خود را در زمینه همرسانی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور با شرکت برق منطقه‌ای تهران معرفی نمایند.
عسگری تصریح کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه، می‌توانند تا نهایتا 26 مهر ماه 1401 از طریق یکی از شماره تماس های 02128420709 یا 02176250250 داخلی 2327 و 2308 یا شماره فضای مجازی 09012420748 اقدام نمایند.
گفتنی است، شرکت برق منطقه‌ای تهران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت برق منطقه‌ای کشور، وظیفه انتقال حدود 20 درصد برق کشور به استان‌های تهران، البرز و قم را دارد و پارک فناوری پردیس در راستای ماموریت‌های ملی خود در نفوذ فناوری بومی در صنایع مادر، رفع نیازهای فناورانه این صنایع و کمک به توسعه بازار محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، تلاش می کند تا ارتباطات موثری میان شرکت های فناور و دانش بنیان و مدیران و تصمیم‌سازان بخش‌های مختلف صنعت برق برقرار نماید.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir