رویـدادهـا

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس خبر داد:

همکاری پارک فناوری پردیس با شرکت ملی گاز ونزوئلا وارد فاز عملیاتی شد

همکاری پارک فناوری پردیس با شرکت ملی گاز ونزوئلا وارد فاز عملیاتی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس خبر از ورود به فاز جدید همکاری ها و عملیاتی شدن قرارداد با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در حاشیه نشست تجاری فناورانه ایران و ونزوئلا گفت: طبق سیاست های کلان کشور، مقرر شده تا با کشور دوست و برادر ونزوئلا، همکاری های متعددی در حوزه فناوری صورت پذیرد و پارک فناوری پردیس بعنوان یکی از فعالین زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در این زمینه تالاش دارد تا نقش آفرینی لازم را داشته باشد. با توجه به اینکه یکی از حوزه های مهم همکاری مذکور در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است، ازین رو نشستی امروز با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا و شرکت های دانش بنیان کشور به ویژه اعضای پارک فناوری پردیس برقرار شده است.
وی به سفر اخیر نمایندگان پارک فناوری به ونزوئلا اشاره داشت و روند مذاکرات را خوب ارزیابی کرد. صدر خانلو ادامه داد: تفاهم نامه خوبی بین پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در حوزه نفت و گاز منعقد شده و طبق این تفاهم نامه پارک فناوری پردیس تلاش دارد تا در حوزه فناوری به شرکت های ونزوئلائی کمک می کند که به فناوری مناسب جهت به روز رسانی تجهیزاتشان دست یافته و از آخرین محصولات فناورانه ایرانی نیز استفاه نمایند.وی ابراز امیدواری کرد: نمایندگان و مدیران شرکت ونزوئلائی که در نشست حضور داشتند با توجه به بازدیدهای میدانی و نشست های تخصصی که با مدیران شرکت های پارک انجام دادند، قراردادهای اجرایی را به امضا رسانده و همکاری ها را در سطح پیشرفته تری ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir