رویـدادهـا

با اعطای جوایز برگزیدگان

پنجمین جایزه مصطفی(ص) به کار خود پایان داد

پنجمین جایزه مصطفی(ص) به کار خود پایان داد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پنجمین جایزه مصطفی(ص) با برگزاری آیین اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان در کاخ‌موزه چهلستون اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، آیین اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان پنجمین جایزه مصطفی(ص)  ۱۰ مهرماه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و استاندار اصفهان در کاخ‌موزه چهلستون برگزار شد.

در این دوره، پروفسور امید فرخ‌زاد، متولد ۱۳۴۷ در ایران و استاد دانشکده پزشکی هاروارد در حوزه علم و فناوری زیستی و پزشکی با اثر «طراحی، توسعه و ارزیابی بالینی داروهای نوین بر پایه نانوذرات پلیمری»، پروفسور احمد حسن، متولد ۱۳۵۵ در مصر و استاد دانشگاه کوئینز کانادا در حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات با اثر «کاوش مخازن نرم‌افزاری (MSR)»، پروفسور احمد فوزی اسماعیل متولد ۱۳۴۴ در کامبوج و استاد و رئیس دانشگاه فناوری مالزی در حوزه علوم پایه و مهندسی با اثر «توسعه کاربردهای فناوری غشا»، پروفسور سامیا خوری، متولد ۱۳۳۷ در لبنان و استاد دانشگاه آمریکایی بیروت در حوزه علم و فناوری زیستی و پزشکی با اثر «رویکردهای نوین در درمان بیماری ام‌اس: شناسایی عوامل بیماری‌زا و سازوکارهای تنظیم و تحمل آن و پروفسور مورات اویسال، متولد ۱۳۵۴ در ترکیه و استاد دانشگاه نیویورک ابوظبی در حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات با اثر«فناوری ارتباطات بی‌سیم نوری»، برگزیدگان جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) اعلام شدند.

پروفسور امید فرخ‌زاد و پروفسور احمدحسن، برگزیدگان غیرمقیم و پروفسور احمد فوزی اسماعیل، پروفسور سامیا خوری و پروفسور مورات اویسال، برگزیدگان مقیم کشورهای اسلامی هستند.


برگزاری نشست‌های تخصصی فعالان هوش مصنوعی، رویداد دانش آموزی هوش مصنوعی، نمایشگاه هوش مصنوعی با حضور دستاورد‌های حوزه‌های هوش مصنوعی دانشمندان جهان اسلام و ایجاد تفاهم نامه‌های علمی متعدد با دانشگاه‌های اصفهان از جمله برنامه‌های این رویداد جهانی از جمعه تاکنون در اصفهان بوده است.


پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی با حضور ۱۵۰ دانشمند جهان اسلام از ۴۰ کشور دنیا از ششم مهر در اصفهان پایتخت فرهنگ وتمدن ایران اسلامی آغاز شده است و تا دوازدهم مهرماه ادامه دارد.


این رویداد با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری از اوایل دهه ۹۰ شروع بکار کرد و تاکنون چهار دوره آن در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir