رویـدادهـا

رییس مرکز شتابدهی نوآوری

کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار از اهداف مرکز شتابدهی نوآوری است

کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار از اهداف مرکز شتابدهی نوآوری است

با دیگران به اشتراک بگذارید

عظیمیان گفت: یکی از اهداف تاسیس مرکز شتابدهی نوآوری کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی عظیمیان، رییس مرکز شتابدهی نوآوری در رویداد پردیس سامیت ۱۴۰۱ گفت: رویداد امسال با رویکرد ارتباط صنعت با زیست بوم نوآوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تاسیس مرکز شتابدهی نوآوری در سال ۹۳ اظهار داشت: تاسیس شتاب‌دهنده‌ها از نخستین اقدامات مرکز بوده است و الگو سازی ایجاد شتاب دهنده برنامه‌ای بود که از ابتدا در دستور کار قرار گرفت.
عظیمیان افزود: از اهداف مرکز شتابدهی نوآوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی و برگزاری پردیس سامیت بوده است.
کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار با حمایت از ایجاد و توسعه شتابدهنده‌ها و فضای کار اشتراکی و فراهم آوردن حمایت‌های قانونی و تسهیل‌گری از دیگر اهداف مرکز شتابدهی نوآوری بود که عظیمیان به آن اشاره کرد.
وی گفت: در حال حاضر ۷۳ شتابدهنده و ۲۴ فضای کار اشتراکی در مرکز ثبت شده است و بیش از ۶۰۰ رویداد کارآفرینی در طول این سال‌ها برگزار شده است.
عظیمیان هم چنین درباره یکی از مهم‌ترین اهداف مرکز شتابدهی نوآوری گفت: حمایت از توسعه شتابدهنده به عنوان موتور محرکه زیست‌بوم نوآوری رویکرد جدی این مرکز است.
وی در پایان، برگزاری ششمین دوره پردیس سامیت را گردهمآیی نقش آفرینان زیست بوم استارتاپی برشمرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir