رویـدادهـا

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور؛

گردهمایی شتابدهنده های منتخب ایران برگزار شد

گردهمایی شتابدهنده های منتخب ایران برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

گردهمایی بزرگ شتابدهنده‌های منتخب ایران با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این رویداد که با هدف اطلاع رسانی از آخرین روال ارزیابی و تایید صلاحیت شتابدهنده‌ها برگزار شد، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور آخرین سیاست‌گذاری کلان در حوزه شتابدهنده‌ها را مطرح و بر رویکرد حمایت هدفمند و متمرکز بر کارهای بزرگ تاکید کرد.
وی با اشاره به تحول در جریان شتابدهی شرکت‌ها با تصویب و اجرای فرآیند اعطای گواهی صلاحیت شتابدهنده‌ها عنوان کرد: بر مبنای ساختار جدید شناسایی و ارزیابیِ شتابدهنده‌ها، دو مأموریت «توسعه فناوری» و «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» در دستور کار قرار گرفته است.
همچنین در این رویداد، مهدی عظیمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس، شتابدهنده‌ها را یکی از ارکان مهم زیست‌بوم نوآوری توصیف و اقدام به تشریح برنامه‌های این مرکز نمود.
محمد جواد صدری مهر، دستیار معاون علمی و فناوری، مهدی الیاسی معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر سخنرانان این نشست دو روزه بودند.
برگزاری کارگاه آموزشی و معرفی یک پلتفرم در حوزه شتابدهی از دیگر برنامه های این نشست بود.نشست به مدت دو روز و در هتل ارم و ساختمان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir