رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا مطرح کرد:

دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های هدف مزیت بزرگ پارک فناوری پردیس

دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های هدف مزیت بزرگ پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا می گوید بیشترین منفعت حضور در محیط پارک فناوری پردیس برای ما دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های هدف برای ارتباط و فروش محصولات و خدماتمان است. موضوعی که باعث شده به دور از دغدغه، روی ایده‌پردازی و توسعه فعالیتمان تمرکز کنیم.

امسال نیز به روال سال‌های گذشته مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره برترین شرکت‌های پارک فناوری پردیس و قدردانی  از آنها همزمان با اجلاس سالیانه پارک، 19مهرماه برگزار شد. در فرآیند ارزیابی امسال بیش از 220 شرکت شامل بیش از 180 شرکت از پارک فناوری پردیس و سلامت پردیس و حدود 40 شرکت از مرکز رشد و شعب پارک حضور داشتند.

از میان 8 شرکت منتخب، 6 شرکت از میان مستقرین در پارک و 2 شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان و شعب پارک به عنوان برترین شرکت‌ها معرفی شدند.

«شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا» از شرکت‌های مستقر در پارک که در حوزه خدمات تخصصی مدیریت و انتقال فناوری فعال است، موفق به کسب عنوان شرکت برتر در «ارائه خدمات تخصصی» به دلیل ارائه خدمات تخصصی در حوزه انتقال فناوری و سرمایه گذاری به شرکت‌های پارک، شد.

به همین مناسبت روابط عمومی پارک فناوری پردیس با «محمد محسن زاده کمند» مدیرعامل این شرکت گفتگویی انجام داده است. مدیرعامل شرکت شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا، بیشترین منفعت حضور در محیط پارک فناوری پردیس برای این شرکت را دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های هدف برای ارتباط و فروش محصولات و خدمات ایوان فناوری و نوآوری افرا دانست.

زاده کمند معتقد است حضور در پارک به تیم او کمک زیادی کرده است و زمینه طوری فراهم شده که در فضای مناسب و به دور از دغدغه، روی ایده‌پردازی و توسعه فعالیتشان تمرکز کنند.

مدیرعامل شرکت افرا گفت: شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا سال ۹۷ تاسیس شد و از ابتدای سال ۹۸ در  پارک فناوری پردیس مستقر شد. حوزه کاری شرکت ما مدیریت تکنولوژی است و هدف اصلی ما تجاری کردن فناوری های کشور و توسعه آن هاست. ما در ایوان فناوری و نوآوری افرا به دنبال این موضوع هستیم که فناوری در آن بخش از صنعت که نیاز است ارائه شود.

محمد محسن زاده کمند ادامه داد: در این مسیر فناوران کشور مشکلاتی دارند. برای مثال نیاز به ابزار آلاتی دارند که دسترسی به آنها به دلیل ناشناخته بودن سخت است. بحث تامین سرمایه، عارضه یابی صنعتی، مطالعه بازار، شناخت دقیق بازار کاری در کشور از جمله خدماتی است که شرکت ما در این حوزه مشغول به کار است.

 

دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های هدف مزیت بزرگ پارک فناوری پردیس

مدیرعامل شرکت افرا گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین مجموعه فناوری و نوآوری کشور، جمعی از فناوران را در خود جمع کرده است. این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل ورود ما به این اکوسیستم بود، زیرا کار اصلی ما با فناوران است. بنابراین اگر بتوانیم وارد جایی بشویم که تجمع فناوران در آن وجود دارد که دسترسی و ارزیابی مناسبی به داشته باشیم، می توانیم بدون دغدغه به به توسعه کسب و کارمان بپردازیم.

محمد محسن زاده کمند ادامه داد: حضور ما در پارک فناوری پردیس از نظر دسترسی به مجموعه های فناور و فعالیت مناسب در این اکوسیستم و تعامل با بازوهای دولتی و خصوصی آن، بسیار مناسب بود. ما همچنین فعالیت های جانبی با پارک فناوری پردیس نیز داشتیم و در برخی از حوزه‌ها توانستیم در راستای ماموریت های پارک ارائه خدمت کنیم و کارهای مشترکی با پارک داشته باشیم.

 

شناسایی و رفع نیازهای تکنولوژیکی کشور، هدف نهایی ماست

زاده کمند گفت: افرا مخفف آینده نگار فناوری های راهبردی ایران است. چشم انداز ما همین است، می خواهیم زمینه‌های تکنولوژیکی ای که کشور به آن نیازمند است و کمتر به آن پرداخته شده را شناسایی کنیم و ابزارهایی که برای تجاری شدن آن فناوری نیاز است را فراهم سازیم و در اختیار مجموعه های فناور قرار دهیم.

او ادامه داد: بزرگترین چالشی که ما در این مسیر با آن مواجه هستیم نیروی انسانی است. نیروی انسانی متخصص این روزها چالش خیلی از کسب و کارهای کشور است. از طرفی ارتباط سخت با برخی نهادهای دولتی که تصمیم گیر هستند هم برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir