رویـدادهـا

با حضور مدیران عامل شرکت های عضو؛

دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس برگزار شد

دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

در دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، از علیرضا انصاری، جواد همتی و سید امید رعنایی سیادت به عنوان پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، امیر حسین میرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ابراهیم حاج ابراهیمی رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد.

 در این مراسم از سه پیشکسوت برگزیده پارک فناوری پردیس تقدیر شد. «علیرضا انصاری» مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت ‫پَرگاسیران یکی از فناوران پیشکسوتی بود که مورد تقدیر قرار گرفت. وی متولد 1310 و دارای دارای دیپلم علمی علوم بانکی از انستیتوی اختصاصی بانک سپه است.

زمینه های اصلی فعالیت شرکت پرگاسیران شامل طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و سازه های فلزی، پکیج‌های فیلتراسیون و جداسازی، انواع فیلترهای صنعتی، نیروگاهی و پالایشگاهی، انواع شناورها و کشتی، سکو و سازه های صنایع دریایی و فرا ساحلی، درام فیلترهای ویژه تصفیه آب و انجام پروژه های پژوهشی می‌باشد.

انصاری در کنار امور مربوط به هیئت مدیره شرکت پَرگاسیران، مدیریت پروژه های مختلف این شرکت را در بخش‌های مختلف بر عهده داشته است که از آن جمله می توان به مدیریت پروژه و مجری طرح احداث مرکز تحقیق و نوآوری شرکت در پارک فناوری پردیس اشاره کرد.

«جواد همتی» یکی دیگر از فناوران پیشکسوت پارک فناوری پردیس است که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. وی دكترای زمين شناسي اقتصادی از دانشگاه شهيد بهشتي دارد و بنيانگذار و موسس شركت دانش بنيان كانساران بينالود در زمينه تحقيقات و آناليز مواد معدني است. همتی متولد 1343 و رتبه اول المپياد زمين شناسي كشور در سال ١٣71 می باشد.

تجلیل از «سید امید رعنایی سیادت» رییس هیات مدیره شرکت پروتئین نوترکیب سبحان به عنوان پیشکسوت برتر فناوری پارک فناوری پردیس دیگر برنامه این مراسم بود. وی دارای مدرک دکترای تخصصی رشته بیوشیمی بوده و در تولید واکسن های نوترکیب فعالیت دارد. سرپرستی مرکز تحقیقات پروتئین دانشگاه شهید بهشتی و مسئولیت پژوهشکده مهندسی زیستی از فعالیت های اجرایی رعنایی است. وی همچنین مقالات متعددی در حوزه بیوشیمی منتشر کرده و راهنمایی پایان نامه های این حوزه را بر عهده داشته است.

در این مراسم همچنین از سه فناور برتر پارک فناوری پردیس در سال 1402 تقدیر شد. «سید سامان سید جعفر نظری» از شرکت زیست تخمیر، «وحید بختیاری» از شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و «علی زارع میرک آباد» از شرکت داتیس آرین قشم سه فناور برتری بوند که در این مراسم تقدیر شدند

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir