رویـدادهـا

با هدف ایجاد زمینه اشتغال نخبگان و توسعه بازار محصولات فناور ایرانی

رئیس انجمن اسلامی بازار تهران از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

رئیس انجمن اسلامی بازار تهران از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس انجمن اسلامی بازار تهران به همراهی جمعی از اعضای انجمن، با هدف ایجاد زمینه اشتغال نخبگان و توسعه بازار محصولات فناور ایرانی، روز چهارشنبه 11 آبان از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، کریمی اصفهانی، رئیس انجمن اسلامی بازار در این بازدید بر لزوم فراهم نمودن امکانات آزمون و خطا جهت پیاده سازی ایده‌ها، استفاده از ظرفیت صندوق‌های قرض الحسنه کشور و ایجاد نهادی جهت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه علم و فناوری تاکید کرد.
اعضای انجمن نیز بر هدایت علمی شرکت‌های فناور، توجه بیشتر به حوزه علوم انسانی، حمایت اقتصادی از شرکت‌های فناور و فراهم نمودن زمینه کسب و کار برای دانشجویان تاکید کردند.
در این بازدید ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای پارک فناوری پردیس در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد زمینه اشتغال نخبگان، توسعه بازار محصولات فناور ایرانی در داخل و خارج از کشور، زمینه تعاملات آینده دو طرف بررسی شد.
همچنین اقدامات و دستاوردهای جایزه جهانی مصطفی(ص)، به عنوان بارزترین جایزه علمی و فناوری جهان اسلام که زمینه تمدن سازی نوین را در آینده بر پایه قدرت علمی دانشمندان مسلمان فراهم می‌نماید، تشریح شد.
در ادامه اعضای انجمن اسلامی بازار تهران از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، موزه هوایی، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و یکی از شرکت‌های فناور پارک در حوزه رباتیک بازدید کردند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir