رویـدادهـا

پارک تلنت از نگاه برندگان

رقابت هنری کارکنان پارک را به هم نزدیک تر کرد

رقابت هنری کارکنان پارک را به هم نزدیک تر کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین مسابقه استعدادیابی پارک فناوری پردیس با عنوان "پارک تلنت" با ایجاد روحیه رقابت هنری در بین کارکنان پارک فناوری پردیس، برندگان خود را شناخت.

با پایان مسابقه کشف استعدادهای هنری کارکنان پارک فناوری پردیس که با عنوان "پارک تلنت" به تقویم رویدادهای فرهنگی این ناحیه نوآوری افزوده شد؛5 برنده این مسابقه معرفی شدند.در این میان منتخبین داوران و تماشاگران از نحوه برگزاری این رویداد سخن گفتند...

سروش کیا؛ سطح رقابت فراتر از انتظار بود
پیمان سروش کیا از کارکنان شاغل در پارک فناوری پردیس که از شرکت دایو پارس و در زمینه خوانندگی در این مسابقه شرکت کرده بود، در خصوص سطح برگزاری این مسابقه استعداد یابی گفت: این رقابت ها فراتر از حد انتظار بود و تصور من از ابتدا این بود که در حد پخش کلیپ برگزار خواهد شد.اما در مراحل بررسی اجراها در سطح شرکت کنندگان شگفت‌زده شدم.
وی که مقام نخست این دوره از مسابقات را با رای داوران به دست آورده است افزود: اکثر کارکنان شاغل در پارک فناوری پردیس در کار خود نخبه هستند و در این رقابت نیز عالی ظاهر شدند؛ بنابراین انتخاب برای داوران بسیار سخت بود؛ چون همه خوب بودند.

شریفی؛ پارک تلنت نقطه آغاز فعالیت هنری من خواهد بود
در دور نخست پارک تلنت که با استقبال بانوان فناور پارک نیز همراه شده بود، عنوان دوم از آن فریبا شریفی از شرکت نوسا(شرکت سخت افزار و نرم افزار ایران) شد. وی که در رشته گویندگی و نریتوری به اجرا پرداخته بود درباره دلیل حضور خود در این مسابقه گفت: دوستانم به دلیل شناختی که از این استعداد من داشتند مرا تشویق به شرکت در این مسابقه کردند و همین مساله سبب شد تا به نیت محک زدن خودم وارد میدان شوم.
وی سطح شرکت کنندگان دوره نخست مسابقه را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: همه دوستان شرکت کننده و اجراها عالی بودند و همه می توانستند برنده این رقابت باشند.
شریفی همچنین موفقیت در این مسابقه را نقطه عطفی برای شروع فعالیت هنری در کنار فعالیت های علمی خود دانست.

بهمنی: تلاش کردم بهترین خودم باشم!
عماد بهمنی دیگر شرکت کننده پارک تلنت که با نوازندگی ویولون حائز رتبه سوم این رقابت شده بود گفت: من از ابتدا به برنده بودن فکر نکردم و تنها تلاش کردم که بهترین خودم باشم.
وی که در شرکت زیست تخمیر مشغول به کار است در خصوص اجرای سایر دوستان شرکت کننده خود در این دوره خاطرنشان کرد: همه بچه ها خوب و درجه یک بودند و استعدادهای خوبی را در این دوره به نمایش گذاشتند.
نفر سوم پارک تلنت ابراز امیدواری کرد که این مسابقه ادامه پیدا کند و در کنار فعالیت‌های علمی بتواند روحیه هنری و نشاط را نیز در بین کارکنان تسری دهد.

فومنی؛پارک تلنت دوستی ها را افزایش داد
فرهاد فومنی از شرکت فناپ که به همراه امید خاکساری از کارکنان ستاد پارک در رشته نوازندگی وآواز به صحنه مسابقات دوره نخست استعدادیابی پارک فناوری پردیس آمده بود نیز گفت: این رقابت با وجود نخستین بودن، بسیارعالی برگزار شد و شرکت کنندگان نیز برای افزایش سطح برگزاری آن تلاش کردند.
وی که تیمش انتخاب نخست تماشاگران بود در خصوص تاثیر این مسابقه بر روی کار کارکنان پارک فناوری یادآورشد: همواره فعالیت های هنری روحیه افراد را برای انجام بهتر کارها بالا می برد، ضمن این که رقابت هنری، فعالان شاغل در پارک را به یکدیگر نزدیک تر خواهد کرد و سبب دوستی‌های سازنده‌تر خواهد شد.

پولادی؛پارک فناوری پتانسیل فعالیت های هنری را هم دارد
حمیدرضا پولادی منتخب دوم تماشاگران که از شرکت پویش دارو به اجرا پرداخته بود نیز روند برگزاری اولین پارک تلنت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت های هنری نتایج مطلوبی را به همراه دارد، ضمن این که فضای پارک فناوری در کنار انجام فعالیت‌های علمی، پتانسیل فعالیت‌های هنری را نیز دارد.
وی فراهم شدن فضای تفریح و تمرین‌های هنری را در کنار کار لازم دانست و گفت: این مساله می تواند ضمن بهبود فعالیت های شغلی، دل مشغولی‌های هنری نیز ایجاد کند که کیفیت کار و زندگی را در پارک فناوری بالا می برد.
پولادی ضمن ابراز امیدواری از ادامه دار شدن فعالیت های هنری و رقابت پارک تلنت، از برگزار کنندگان رویداد استعدادیابی و توجه به نیازهای روحی کارکنان شاغل در پارک فناوری پردیس تشکر کرد.

گفتنی است اولین رویداد استعدادیابی هنری کارکنان پارک فناوری پردیس "پارک تلنت" که اعلام فراخوان از دی ماه سال جاری آغاز شده بود، پس بررسی از بین 60 اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه و راه یابی 15 اثر به بخش نهایی آن توانست 5 اثر را حائز رتبه برتر معرفی کند. فینال این رقابت عصر روز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 با حضور شرکت کنندگان و جمعی از کارکنان پارک فناوری پردیس در سالن همایش‌های این پارک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir