رویـدادهـا

شبکه انتقال و تبادل فناوری D8 منتشر کرد

فراخوان حضور در چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری سازمان همکاری هشت کشور اسلامی

فراخوان حضور در چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری سازمان همکاری هشت کشور اسلامی

با دیگران به اشتراک بگذارید

به همت شبکه تبادل فناوری دی هشت، فراخوان حضور در چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری کشورهای سازمان همکاری دی هشت، منتشر شد. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این فراخوان ۱۱ دی ماه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهاردمین دوره جایزه انتقال فناوری ( Technology Transfer Award- TTA2023) شبکه تبادل فناوری دی هشت (D-8TTEN) به همت دبیرخانه این شبکه و میزبانی دانشگاه گبزه ترکیه (Gebze Technical University) در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.
افراد یا شرکت های متقاضی حضور در این دوره از برگزاری جایزه انتقال فناوری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام تا تاریخ 31 دسامبر 2023 (11 دی 1402) فرصت دارند به سایت شبکه به نشانی https://d8tten.org/technology-transfer-award/ مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش، جایزه انتقال فناوری، به بهترین قرارداد انتقال دانش فنی و فناوری میان شرکت هایی که حداقل یک طرف آن از کشورهای های عضو سازمان همکاری های دی هشت یعنی بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه، بوده باشد تعلق می گیرد. مبلغ این جایزه، ۱۰ هزار دلار است که بین دو شرکت تقسیم می‌شود.
داوری این جایزه بر عهده کمیته علمی و صنعتی این شبکه بوده و معیارهایی نظیر حجم قرارداد، سطح تکنولوژی، عمق انتقال فناوری و مدت قرارداد و... در نظر گرفته خواهد شد.
همچنین دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری دی هشت در تهران با شماره ۰۲۱-۶۶۹۴۳۳۵۲ و آدرس ایمیل info@d8tten.org راهنمای متقاضیان حضور در این رویداد می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir