رویـدادهـا

دبیر نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ خبر داد:

مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت در ایران هلث ۱۴۰۳

مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت در ایران هلث ۱۴۰۳

با دیگران به اشتراک بگذارید

امین رضا خالقیان دبیر نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ از ثبت نام بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت روند ثبت‌نام شرکت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران هلث، امین رضا خالقیان دبیر نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تا کنون جهت برگزاری بیست و پنجمین دوره اختصاص یافته که درصورت نیاز قابل افزایش نیز خواهد بود، تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد مهم کشور با سازمان‌های دولتی، تشکل‌ها، انجمن‌های حوزه سلامت و فعالان صنعت صورت گرفته است.
خالقیان افزود: تا به این لحظه درخواست‌های ثبت شده از شرکت‌های خارجی در قالب غرفه‌های ارزی به بیش از ۴۰۰۰ متر مربع رسیده است و امید داریم میزبان شرکت‌های خارجی بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته این نمایشگاه باشیم.
بر اساس این گزارش، ایران هلث بیست و پنجم از ۲۹ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه iranhealth2024.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir