رویـدادهـا

با حضور مسئولان و دست اندرکاران ایران هلث 2024؛

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران هلث 2024 برگزار شد

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران هلث 2024 برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران هلث 2024 با حضور مسئولانی از پارک فناوری پردیس، وزارت بهداشت، سازمان توسعه تجارت، شرکت نمایشگاه های بین المللی و تشکل‌های مرتبط در محل ساختمان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این جلسه مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران هلث 2024 توسط پارک فناوری پردیس گفت: پارک فناوری پردیس با دو محوریت همگرایی ملی و بحث جامعیت در حوزه سلامت و برای رشد و ارتقای حوزه سلامت کشور متولی برگزاری نمایشگاه ایران هلث شده است.
امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس که دبیری نمایشگاه ایران هلث 2024 را بر عهده دارد، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری پرشور این نمایشگاه گفت: حضور حداکثری شرکت‌های حوزه سلامت، توجه به تبادل فناوری در مقابل واردات، توجه جدی‌ به دانش‌بنیان‌ها، تعریف رویدادهای جانبی با هدف شناخت و رفع معضلات شرکت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی برای بهره‌مندی ذی‌نفعان از جمله برنامه‌ها و اهداف برگزاری نمایشگاه ایران هلث است.
همچنن در این نشست، نمایندگان دستگاه‌ها و تشکل‌ها به بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست‌ها و رویکردهای اجرایی نمایشگاه پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir