رویـدادهـا

معاون علمی رئیس جمهور:

نمایشگاه تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس جلوه‌ای از فعالیت دانش‌بنیان‌ها در حوزه سلامت است

نمایشگاه تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس جلوه‌ای از فعالیت دانش‌بنیان‌ها در حوزه سلامت است

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون علمی رئیس جمهور در مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات پزشکی در پارک فناوری پردیس گفت: بخش قابل توجهی از تجهیزات پزشکی پیشرفته، در داخل کشور تولید می‌شود و نمایشگاه تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس جلوه‌ای از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با اشاره افتتاح نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران در پارک فناوری پردیس گفت: این نمایشگاه جلوه‌ای از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت است و اکنون بخش قابل توجهی از نیاز صنعت سلامت به تجهیزات پزشکی پیشرفته، در داخل کشور تولید می‌شود. ضمن آنکه در قالب تعاملات بین‌المللی و دعوت از هیئت‌های فناور سایر کشورها، تلاش می‌کنیم مسیر ورود این تجهیزات به بازارهای بین‌المللی هموار شود.
وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند در ساخت تجهیزات پزشکی، به نمایش درآمده که به مرور بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. نمایشگاهی که فرصتی مناسب برای آشنایی بازدیدکنندگان از جمله مسئولان داخلی و خارجی با توانمندی‌ دانش‌بنیان‌های ایرانی فراهم می‌کند.
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به رونمایی از 3 ماده اولیه دارویی راهبردی شرکت زیست تخمیر (از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس) افزود: توافقات خوبی با وزارت صمت و بهداشت برای رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت صورت گرفته است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir