رویـدادهـا

معاون علمی رئیس جمهور در همایش تجارت فناوری:

کارگزاران فناوری مهمترین رکن اقتصاد دانش بنیان هستند/ راه اندازی سامانه جامع شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳

کارگزاران فناوری مهمترین رکن اقتصاد دانش بنیان هستند/ راه اندازی سامانه جامع شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون علمی رئیس جمهور از راه اندازی سامانه جامع شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این سامانه اطلاعات همه شرکت‌های دانش بنیان با جزئیات کامل منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در اولین همایش تجارت فناوری که صبح امروز برگزار شد، کارگزاران فناوری را مهمترین رکن اقتصاد دانش بنیان برشمرد و افزود: کشور به شبکه کارگزاری فعال نیاز دارد.
وی ادامه داد: تجارت فناوری با تجارت محصول و راهکار فناورانه فرق دارد. تجارت فناوری با فناوران و تولید کنندگان فناوری در TRLهای 7,8,9 است اما تجارت محصولات فناورانه مخاطب آن دانشگاه‌ها هستند.
دهقانی در بخش دیگری از صحبت های خود، با اشاره به لزوم تخصصی شدن کارگزاران فناوری گفت: کارگزاران فناوری باید به صورت تخصصی و در منطقه خود ورود کنند و با ابزارهای مختلف به روز شوند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه سامانه جامع شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 1403 راه اندازی می‌شود گفت: اطلاعات همه شرکت‌های دانش بنیان با جزئیات کامل در این سامانه در دسترس عموم مردم است و این سامانه دسترسی آزاد و شفاف اطلاعات همه شرکت‌ها را فراهم می‌کند.
وی همچنین از راه اندازی صندوق صنعت بیمه برای تضمین کالا و خدمات دانش بنیان خبر داد.
بر اساس این گزارش، اولین همایش تجارت فناوری با همکاری پارک فناوری پردیس و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir