رویـدادهـا

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)

فراخوان همکاری در برنامه حمایت بورسیه دانشمندان جوان منتشر شد

فراخوان همکاری در برنامه حمایت بورسیه دانشمندان جوان منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) فراخوان همکاری در برنامه حمایت بورسیه دانشمندان جوان را منتشر کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی(ص)، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) فراخوان همکاری خطاب به موسسات علمی و پژوهشی معتبر و مراکز پژوهشی شرکت­های معتبر در کشورهای اسلامی را منتشر کرد. مطابق این فراخوان، موسسات یاد شده فرصت دارند جهت میزبانی افرادی که در برنامه بورسیۀ دانشمندان جوان شرکت کرده­اند، اقدام کنند.

مراکز میزبان می­توانند با فراهم آوردن بورسیۀ تحقیقاتی، امکانات پژوهشی، آزمایشگاه­های تخصصی، کتابخانه و امکاناتی از این دست از دانشجویان جوان و بااستعداد، فن‌آوران، و اساتید دانشگاه زیر چهل و پنج سال و متقاضی بورسیه کوتاه مدت حمایت کنند.

طبق این فراخوان، مراکز میزبان می­بایست پرسشنامه­ای با مضمون حوزه­های پژوهشی اولویت­دار، ظرفیت­ها و علایق مراکز میزبان و سطح همکاری با بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) را تکمیل کنند.

این برنامه با همکاری کمیته دائمی همکاری­های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) اجرا می­شود. طی این همکاری، کامستک از بخشی از هزینه­های بورسیه دانشمندان جوان حمایت می­کند.

برنامه بورسیه دانشمندان، برنامه­ای برای حمایت از دانشجویان جوان، فن‌آوران، و مدرسان دانشگاهی متقاضی بورسیه کوتاه­مدت است. تعمیق و نهادینه کردن ارتباطات، همکاری­های علمی و تبادل دانش بین­المللی میان پژوهشگران جهان اسلام و مراکز معتبر علمی و فناوری و مراکز تحقیقاتی شرکت­های معتبر، توسعه دستاوردهای علمی، ارتقای کیفیت مطالعات پژوهشگران و گسترش مرز دانش و کمک به حل چالش­های مهم علمی و فناوری جهان اسلام از طریق دستاوردهای حاصل از همکاری بین­المللی، برخی از مهم­ترین اهداف این برنامه هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با بنیاد مصطفی(ص) به شماره 02122220850 تماس حاصل نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir