رویـدادهـا

با هدف تسهیل مبادلات ارزی شرکت های دانش بنیان صورت می گیرد؛

ارائه ارز و مسکوکات طلا در صرافی پارک فناوری پردیس

ارائه ارز و مسکوکات طلا در صرافی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

تسهیل مبادلات ارزی، مهم ترین وظیفه هر صرافی است. صرافی پردیسان نوین در پارک فناوری پردیس نیز خدمات متنوع ارزی را به شرکت های عضو پارک فناوری پردیس ارائه می کند؛ از ارائه ارز به افراد حقیقی و حقوقی گرفته تا فروش مسکوکات طلا.

نام صرافی همیشه با نقل و انتقال ارز گره خورده است. شرکت های عضو پارک فناوری پردیس هم مبادلات مختلف ارزی دارند؛ از صادرات محصولات فناورانه به خارج کشور گرفته تا خرید تجهیزات و مواد اولیه از خارج که همگی نیازمند نقل و انتقال ارز است.

بر این اساس، صرافی پردیسان نوین در پارک فناوری پردیس، با هدف تسهیل مبادلات ارزی شرکت های عضو پارک فعالیت خود را  آغاز کرده است. این صرافی در ساختمان صندوق توسعه فناوری‌های نوین، نبش خیابان نوآوری 8 پارک مستقر است و با پشتوانه صندوق توسعه فناوری‌های نوین مشغول خدمت رسانی است.

«خرید و فروش نقدی ارز»، «مسکوک طلای ضرب شده»و «انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی» حوزه هایی است که این صرافی بر اساس اساس نامه و مجوز خود میتواند فعالیت کند.

صرافی پارک، طبق قانون به افراد حقیقی نیز تا سقف معین شده، ارز تخصیص می دهد. فروش سکه و مسکوکات طلا هم از خدمات متداول این صرافی است.

علاقه‌مندان برای ارتباط با صرافی پردیسان نوین می‌توانند باشماره تلفن 75076060 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir