رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام مطرح کرد:

فضای علمی ایجاد شده در پارک فناوری پردیس در کشور بی نظیر است

فضای علمی ایجاد شده در پارک فناوری پردیس در کشور بی نظیر است

با دیگران به اشتراک بگذارید

محمدرضا محمد مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام در حاشیه آغاز عملیات عمرانی فاز 3 پارک گفت: پارک فناوری پردیس فضای مناسبی برای تحقیقات و کارهای علمی بوجود آورده است، فضایی که در کشور، خیلی شاهد آن نیستیم.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ محمدرضا محمد در حاشیه مراسم آغاز عملیات عمرانی فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام بعنوان اولین و تنها تولیدکننده دستگاه فیکو ویترکتومی در ایران و خاورمیانه در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت کار خود را به‌همراه تعدادی از متخصصین چشم پزشکی و کارشناسان مهندسی پزشکی و با هدف طراحی و تولید تجهیزات و ملزومات چشم پزشکی آغاز کرد .

او ادامه داد: از سال 1995، عالی پیام مشغول به طراحی، ساخت و توزیع دستگاه‌های پزشکی نوآورانه در زمینه چشم پزشکی شد و با گذشت سالها، با استفاده از دانش علمی و قابلیت‌های سازمانی، محصولات خود را بهبود بخشیده و نقش مؤثری در ارتقاء سلامت عمومی انجام داد.

مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام گفت: تولید، ارائه و صادرات محصولات مختلف چشم پزشکی و همچنین انتخاب کارشناسانه و واردات برخی محصولات و برندهای باکیفیت از سراسر دنیا؛ مانند انواع لیزرها، اکوگرافی‌ها، سیستم‌های تصویربرداری و مواد مصرفی و کلینیکی از کارهای شاخص ما در این شرکت است.

محمد به اولین قدم‌های فعالیت عالی پیام در طراحی و تولید دستگاه فیکو ویترکتومی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاهی که برنده جایزه رتبه سوم خلاقیت از دهمین جشنواره بین المللی خوارزمی  شد، حالا به تولید انبوه رسیده و علاوه تامین نیاز داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

تسهیلات ویژه پارک فناوری پردیس زمینه‌ساز حضور شرکت‌ها در فاز 3 است

بی‌نیازی کشور به خارج با تولید محصولات متنوع پروبیوتیک زیست تخمیر

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

او تاکید کرد: ما به شدت اعتقاد داریم، مهارت و دانش اساسی لازم برای نگهداری محصولات و خدمات، بدون برنامه های آموزشی و آموزشی استراتژیک با هدف نیروی انسانی قابل دستیابی نیست. با این حال، عالی پیام این دانش را در درهای خود محدود نکرده و از هر فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آن اقدام می‌کند. نمود عملی این کار حضور ما در فاز سوم پارک فناوری پردیس است.

فاز 3 پارک فناوری پردیس هاب تولید قطعات و تجهیزات پزشکی صادراتی می شود

مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام به ایجاد فضای علمی مناسب در پارک فناوری پردیس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تحقیقات و کارهای علمی قابل توجهی در این پارک انجام می‌شود که در کمتر نقطه‌ای در کشور شاهد آن هستیم. در این پارک شرکت‌های تحقیقاتی مختلف، شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها و افراد محقق خوبی دور هم جمع شده اند و اکوسیستم فناوری و علمی بوجود آورده‌اند.

محمد ادامه داد: این فضای خوب باعث هم‌افزایی و همگرایی شده است و شرکت‌های مختلف، در این مکان علمی، می توانند از امکانات و دانش هم بهتر و بیشتر استفاده کنند.

او به نقش گسترش پارک فناوری پردیس در فازهای جدید در پیشرفت علم و فناوری کشور اشاره کرد و گفت: کمک بزرگ پارک برای حضور شرکت های جدید در این اکوسیستم نوآور و پیشرو، ارائه زمین با قیمت بسیار مناسب به ما و شرکت‌های دیگر است، ضمن اینکه در پرداخت قیمت زمین هم تسهیلات خوبی به شرکت‌های متقاضی پرداخته می شود.

محمدرضا محمد این عامل را زمینه ساز تصمیم بزرگ برای شرکت عالی پیام برشمرد و گفت: ما و سه شرکت الکترونیک برتر، داهیان و پویندگان راه سعادت، از اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی تصمیم گرفتیم برای هم‌افزایی، پیشرفت بیشتر و تولید محصولات بهتر و و بروزتر از امکانات پارک استفاده کرده و با خرید زمین و ایجاد کارخانه و فضای تحقیقاتی در فاز سوم پارک فناوری پردیس از مزایای باهم بودن و در کنار هم بودن بیشترین استفاده را ببریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام ادامه داد: درنظر داریم در فضایی به وسعت 500هزار مترمربع با تاسیس کارخانه و ایجاد خط تولیدهای جدید و ایجاد آزمایشگاه‌های مشترک این محل را در آینده به هاب تولید قطعات و تجهیزات پزشکی صادراتی در کشور تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir